Moj glavni interes je umjetnost i kako pomoću nje interpretirati akcije koje se odvijaju oko i unutar mene. Da li to bilo u kazalistu u nekom uredjenju unutarnjeg prostora ili u studiju. Mojem oku osjećaji i doživljaji, grafički i koloristički, koje obuhvača sama priroda sadrže jedan crtež, jednu plastiku i atmosferu magične prostorne geometrije. I zato vjerujem u fundamentalne stvari, dnevnu realnost te svjesnu dušu koju sa srcem kipara, multimedijalnog umjetnika i “disharmoničkog pjesnika” interpretiram dječačkom srećom. Uostalom umjetnikovom oku se realnost unutarnja ili vanjska prikazuje transformirana te ovisi o njegovom temperamentu kao i o samom stanju svijesti. Jos u samim pocecima mojeg umjetnickog stvaranja forma spirale je pocela prevladavati u moji radovima, ne samo u fizickom smislu nego i u misaonom. Pocela me interesirati kao geometrijska figura prepuna znacenja koliko simbolickih i znanstvenih toliko i kozmickih. U tom pogledu moje skulpture su imale zivu snagu sunca i prikazuju tecnost forme. Moji radovi su put kroz moju privatnost (ideje, sjecanja, umjetnost, kulturu i povijest) i grade tijelo moje duse. Na kraju svatko u sebi trazi parametre svoje umjetnosti i inspiraciju. Prelazeci i na druge nacine izrazaja kao sto je performans uvijek zadrzavam tu nepobitnu unutarnju snagu umjetnika. Koristeci ljudsko (umjetnikovo) tijelo kao interaktivni medij sa kojim publika prolazi kroz iskusenje, viziju, te u njemu trazi ili pronalazi sebe zadiruci dublje u svoju osobnost. U instalacijama dolazi do iste kemije i u njima ( ili bolje reci od njih ) ocekujem jednake stvari. Recimo da krecem od siromasnih, primarnih materijala i elemenata reorganiziranih u jednu strogu cijelinu koja se preko moje osobne optike pretvara u znakove tihog alfabeta. Zadnji radovi vise ukazuju na opstanak prirode ali i na njenu ljepotu i smirenost a veliki utjecaj na samu filozofiju najljepse je docarao Goethe: ‘Onaj kome, priroda pocinje otkrivati svoju ocitu tajnu, osjeca neodoljivu ceznju za svojim najdostojnijim tumacem, umjetnosti’.